Okej, chłopaki, zamierzam tutaj popracować nad wątkiem, aby pomóc nowym 4gerom dowiedzieć się, która droga jest najlepsza do modyfikowania ich samochodów. Zamierzam wymienić modyfikacje (w nieco wymiennej kolejności), które należy wykonać jako pierwsze i ostatnie, gdy ktoś nowy próbuje zbudować osiągi swojego samochodu. Wymienię również, jak te modyfikacje pomagają i co robią (według mojej wiedzy). Na dole wymienię mój wątek dotyczący ulepszeń/części silnika dla każdego, kto zastanawia się, gdzie może znaleźć nasze modyfikacje silnika. Chciałbym, aby wszyscy pomogli i wyrazili swoje zdanie na ten temat, abyśmy mogli zrobić to jak najbardziej dokładnie. Wszyscy mamy dość oglądania wątków typu "Właśnie kupiłem swojego eclipse, co powinienem z nim zrobić?", więc może ten wątek w połączeniu z moim innym, który zrobiłem w zeszłym tygodniu, wystarczy, aby ograniczyć liczbę tych postów. Więc możemy kopiować i wklejać te linki jako naszą odpowiedź, a następnie, gdy będą mieli konkretne pytanie dotyczące modyfikacji, mogą się z nami skontaktować. Spróbuję również dołączyć wątki, które pomogą lepiej wyjaśnić te modyfikacje, więc jeśli jakieś znajdziecie, proszę o zamieszczenie. Dobrze chłopaki, zaczynamy!
Jakie modyfikacje wykonać jako pierwsze:
Budowanie mocy w naszym silniku:
1. Jedną z pierwszych rzeczy, które możesz zrobić w naszych samochodach, dosłownie zajmuje to dziesięć minut i jest łatwo dostępne, jest obejście korpusu przepustnicy--> http://club4g.org/board/performance/9404-how-throttle-body-bypass-tutorial.html
Co to robi: Cóż, w naszych samochodach temperatura silnika jest dużym problemem. Jak większość ludzi wie, kluczem do mocy jest dostarczanie większej ilości powietrza do naszych silników. Im gorętsze powietrze dostaje się do silnika, tym mniej jest gęste, co w rzeczywistości oznacza, że dostajemy mniej powietrza. Zimne powietrze to gęstsze powietrze, co skutkuje dostaniem się większej ilości powietrza. Zimne powietrze>Gorące powietrze. Cóż, mamy dwa przewody chłodzące, które wchodzą do naszego TB, jeden wejście, jeden wyjście. To nagrzewa tb, aby pomóc naszym samochodom lepiej startować w naprawdę niskich temperaturach. Ale to również nagrzewa nasze powietrze, co jest złe. Odłączając je od tb i łącząc je bezpośrednio, schładzasz tb, co z kolei schładza nasze powietrze.
2. Po drugie, poszedłbym z dolotem zimnego powietrza---> http://club4g.org/board/performance/11394-another-how-cold-air-intake.html
Co to robi: Dolot zimnego powietrza robi dokładnie to, co sugeruje, pozwala na wchłanianie chłodniejszego i gęstszego powietrza do naszego silnika. Są one również o wysokim przepływie, czego nie ma nasz standardowy dolot. Instalacja jest prosta i jest świetną modyfikacją dla każdego pojazdu. Więcej mocy i lepiej dla naszego silnika i zbiornika paliwa (nie wspominając o lepszym dźwięku! :bigthumb: ). Zaznaczmy to, dolot zimnego powietrza > krótki dolot. CAI zapewnią lepszą wydajność niż krótki dolot. Pozwalają na wlot chłodniejszego powietrza.
3. Następnie chciałbyś przyjrzeć się większemu korpusowi przepustnicy. (GT TB)--> http://club4g.org/board/4g-eclipse-gs-se-specific/21527-swapped-throttle-body.html
Co to robi: TB w naszych samochodach ma średnicę 60 mm. Dobrą modyfikacją, aby dodać trochę mocy i lepszą reakcję przepustnicy, jest przejście na TB z wersji GT tego samochodu (który ma 65 mm) lub wysłanie naszego standardowego do proflow, aby go rozwiercić do 67 mm. Pozwala to na wlot większej ilości powietrza do naszego silnika, gdy naciskamy pedał gazu. Więcej powietrza jest kluczem i chociaż efekty tej modernizacji nie są zbyt duże, szukamy efektu kumulacyjnego.
4. Sugerowałbym, abyś, gdy masz zdjęty TB, od razu zainstalował dystans kolektora dolotowego i dystans TB
Co to robi: Dystans kolektora dolotowego umieszcza się między kolektorem dolotowym a głowicą, a dystans tb umieszcza się między TB a kolektorem dolotowym. To oddziela je od siebie i pomaga zapobiegać przenoszeniu ciepła z silnika do kolektora i z kolektora do korpusu przepustnicy. To radykalnie schładza powietrze wchodzące do naszego silnika i pomaga zwiększyć moc. Jeszcze raz, nie ogromne, ale kumulacyjne. Plus, skoro i tak będziesz miał zdjęty tb, możesz od razu je założyć.
***Teraz, pracując nad przepływem powietrza do i z silnika, istnieje dobra wskazówka, której należy przestrzegać. Pracując nad uzyskaniem lepszego przepływu powietrza do niego, zacznij od samego przodu (aka dolot zimnego powietrza) i idź w kierunku tyłu (korpus przepustnicy/dystanse). Pracując nad przepływem powietrza z silnika, zacznij od tyłu (wydech) i idź w kierunku przodu (kolektory). Dostarczanie dużej ilości powietrza do restrykcyjnego wydechu nic ci nie da!***
5. Zgodnie z tą wskazówką, następny powinien być ulepszony układ wydechowy.
Co to robi: Mamy bardzo restrykcyjny wydech, w ogóle nie bardzo dobry przepływ powietrza. Dodając nowy wydech (najlepiej cat back dla maksymalnej wydajności), możesz naprawdę zwiększyć swoją moc i uzyskać znacznie lepszy dźwięk. Więcej powietrza przepływającego przez rurę generuje więcej dźwięku i więcej mocy. Uważaj, jeśli idziesz na zamówienie, ponieważ niektóre stany mają przepisy dotyczące standardów EPA.
6. Kolektory wyścigowe byłyby następnym krokiem--> http://club4g.org/board/performance/15593-4g69-rre-header-install.html
Co to robi: To również pomaga zwiększyć przepływ spalin z naszego silnika do samej rury wydechowej. Nasze standardowe kolektory mają dwa katalizatory, a dodając nowe kolektory, całkowicie je usuwasz. To stworzy znacznie lepszy dźwięk i znacznie lepszą wydajność.
RRE produkuje świetny zestaw kolektorów do naszego samochodu, które są plug and play (PnP).
7. Owiń termicznie kolektory i wydech.
Co to robi: Skoro zamierzasz założyć wydech i kolektory, sugerowałbym, abyś od razu je owinął termicznie. Owijka termiczna pomaga zapobiegać przenoszeniu ciepła do i z kolektorów/wydechu, co z kolei jest korzystne w naszym problemie z gorącym silnikiem.
*Teraz mamy w naszych samochodach kilka całkiem dobrych modyfikacji. Prawdopodobnie odczuwasz dość dużą różnicę w osiągach samochodu. Cóż, następnym krokiem byłoby zmaksymalizowanie naszych osiągów dzięki świetnemu tuningowi.*
8a. AEM FIC (Fuel Ignition Controller).-> http://club4g.org/board/electronics/12006-how-f-i-c-basics.html
Co to robi: To urządzenie pozwoli ci dostroić stosunek paliwa do powietrza w twoim samochodzie, aby uzyskać maksymalną wydajność. Możesz również wyprzedzać lub opóźniać zapłon za pomocą tego urządzenia. Możesz znaleźć wiele przydatnych informacji na tej stronie, a także mapy (MAPY), które możesz pobrać i zastosować w swoim samochodzie. Oczywiście, aby uzyskać maksymalną wydajność, ponieważ każdy samochód jest inny, nadal będziesz musiał go trochę dostroić. Ludzie widzieli +30-35 KM w naszym standardowym silniku konsekwentnie z FIC.
*lub*
8b. ECU Reflash by Hackish-> http://club4g.org/board/tuning-electronics/28859-reflash-options.html
Co to robi: Hackish, członek tutaj, oferuje tę usługę społeczności. Hackish ponownie flashuje nasze ecu, wyłączając ogranicznik obrotów, regulator, przepisując parametry dla czujników i dostrajając nasze afr, rozrząd i szereg różnych innych rzeczy. Oprogramowanie jest pobierane bezpośrednio na komputer użytkownika i za pomocą kabla tactrix 2.0 openport, reflash jest stosowany. Hackish pracuje nad wieloma funkcjami, w tym edytorem, dzięki czemu użytkownicy mogą sami stroić swoje samochody i wymieniać mapy. Jest to preferowana trasa nad FIC.
*Teraz, gdy mamy większość śrub silnika i dobry tuning, musimy przenieść moc, którą wytwarzamy, na ziemię, przy najmniejszej możliwej utracie KM*
9. Koło pasowe RRE Underdrive---> http://club4g.org/board/performance/659-how-rre-under-drive-pulley-install-gs.html & http://club4g.org/board/4g-eclipse-gs-se-specific/23961-how-rre-underdrive-pulley-visual-how.html
Co to robi: Jest to koło pasowe, które po prostu zastępuje nasze standardowe koło pasowe wału korbowego. Jest mniejsze niż standardowe i wykonane z aluminium, które również waży mniej (0,58 funta w porównaniu do standardowego, które waży 3,9 funta). Powoduje to wolniejsze poruszanie się silnika, powodując mniejsze obciążenie silnika. To nie tylko pomaga uzyskać więcej mocy na kołach ze względu na mniejszą masę, która ma być przesuwana, ale także nieznacznie zwiększa moc podstawową, moc na kołach i moment obrotowy i jest mniejszą wagą do przenoszenia w naszych już ciężkich samochodach. To również pomoże naszemu silnikowi szybciej się obracać, pozwalając nam szybciej osiągnąć żądaną prędkość.
10. Przednie rozpórki i dolne drążki (przednie)
Co to robi: Zasadniczo usztywniają podwozie, zapobiegając zginaniu i niepożądanemu skręcaniu. Pozwala to na uzyskanie lepszej mocy na kołach i ogólnie lepszych osiągów zawieszenia. Pomoże to w trakcji i prowadzeniu razem.
11. Mocowania silnika i amortyzatory momentu obrotowego silnika - http://club4g.org/board/4g-eclipse-gs-se-specific/18244-motor-mounts.html zobacz post #29
Co to robi: Pomagają one usztywnić silnik, utrzymując go na miejscu, co skutkuje mniejszym ruchem podczas generowania mocy. Im bardziej porusza się silnik, tym więcej mocy jest tracone w tym procesie. Pomoże to zmaksymalizować ilość mocy, jaką uzyskujesz na kołach, a także skutkować płynniejszą zmianą biegów.
12. Sprężyny obniżające lub gwintowane zawieszenie byłyby dobrym dodatkiem.---> http://club4g.org/board/suspension/868-how-eibach-pro-kit-spring-install.html
Co to robi: Sprężyny obniżające robią to, co sugeruje ich nazwa, obniżają samochód, podobnie jak gwintowane zawieszenie. Gwintowane zawieszenie zwykle daje możliwość regulacji wysokości i środka ciężkości dla maksymalnej wydajności. Pomagają one nie tylko sprawić, że samochód wygląda milion razy lepiej, ale także poprawiają przyczepność i prowadzenie. Gwintowane zawieszenie (choć DUŻO droższe) jest najlepszym rozwiązaniem i jeśli możesz sobie na nie pozwolić, to byłaby moja sugestia.
*Następne kilka modyfikacji dotyczy tylko Eclipse z manualną skrzynią biegów*
13. Ulepszony zestaw sprzęgła jest koniecznością dla każdego manuala
Co to robi: Wymieniając sprzęgło, pozwala na lepsze i płynniejsze zazębianie podczas zmiany biegów, co skutkuje mniejszym tarciem i mniejszą utratą mocy z wału korbowego na koła. Również podczas modyfikacji do określonej mocy będziesz potrzebować lepszego sprzęgła, aby poradzić sobie z ciśnieniem.
14. Po zestawie sprzęgła przyjrzyj się lepszemu kołu zamachowemu
Co to robi: Aluminiowe koło zamachowe jest lżejsze i pozwala na mniejsze tarcie podczas zmiany biegów. Skutkuje to mniejszą bezwładnością i szybszym obrotem. Jest również lżejsze niż standardowe, więc to bardzo pomaga. Skutkuje to mniejszą utratą mocy z wału korbowego na koła.
15. Kolejnym świetnym dodatkiem do manuala jest krótki shifter---> http://club4g.org/board/performance/657-how-twm-short-shifter-install-gs-gt.html
Co to robi: Stosując krótszy shifter, zmniejsza się wysokość shiftera i skok nawet o 37%. Skutkuje to szybszą i bardziej precyzyjną zmianą biegów. Połącz to z tulejami podstawy shiftera z RRE, a otrzymasz świetną modyfikację.
*Koniec modyfikacji specyficznych dla manuala*
16. Coś innego, co pomaga zwiększyć whp, o czym większość ludzi nie wie, to lżejsze koła
Co to robi: Lżejszy zestaw kół skutkuje mniejszą masą, która musi być obracana podczas poruszania samochodem. Każde koło przenosi obciążenie do prawie 8 razy większe niż jego normalna waga!! Więc kiedy widzisz zestaw kół i myślisz (Aww, te są tylko o 5 funtów lżejsze, nie zrobiłyby takiej różnicy), pomyśl jeszcze raz. Jeszcze raz dzięki bezwładności i tarciu kinetycznemu!!
*Teraz, kolejnym dużym krokiem byłoby obniżenie wagi tego zwierzęcia. Dobrym przykładem byłoby to, że na każde 10 funtów, które zrzucisz, dałoby to ten sam efekt, co dodanie 1 KM do silnika (Uwaga** to nie oznacza, że za każdym razem, gdy zrzucisz dziesięć funtów, zyskujesz KM, to oznacza, że ma to ten sam efekt**) Są one dość oczywiste, więc nie będę wchodził w szczegóły*
17. Kaptur z włókna węglowego, zestaw nadwozia i klapa - Włókno węglowe jest znacznie lżejsze niż metal lub włókno szklane
18. Usuń osłonę kolektora
19. Usuń podnośnik, narzędzia i koło zapasowe
20. Usuń tylne i pasażerskie siedzenia
21. Usuń radio i głośniki
22. Wymień kierownicę i siedzenia na fotel sportowy/sw
**Kilka innych modyfikacji, które pomogą w każdym aspekcie**
23. Zbiornik oleju--> http://club4g.org/board/4g-eclipse-gs-se-specific/24447-how-gs-oil-catch-can.html
Co to robi: Jeśli jeździsz swoim samochodem przez kilka tysięcy mil i zdejmujesz korpus przepustnicy, zauważysz, że zgromadzi się na nim sporo oleju i szlamu na zaworze motylkowym. Pojemnik pomaga zapobiegać rozpryskiwaniu się oleju do naszego kolektora dolotowego, co pomaga utrzymać silnik w czystości i zmniejszyć tarcie i opór dla naszego przepływu powietrza.
24. Wysokociśnieniowy korek chłodnicy
Co to robi: Zwiększa to ciśnienie wewnątrz chłodnicy, zwiększając tym samym temperaturę wrzenia naszego płynu chłodzącego i zapewnia lepsze chłodzenie naszego silnika.
25. Tylne i przednie stabilizatory poprzeczne--> http://club4g.org/board/suspension/867-how-progress-24mm-sway-bar-install.html
Co to robi: Pomagają one usztywnić zawieszenie. Pomaga to zapobiegać przechylaniu się nadwozia i zwiększać przyczepność podczas pokonywania zakrętów. To niekoniecznie dodaje więcej mocy, ale nie zawsze chodzi o szybką jazdę po prostej. To świetny dodatek do każdego eclipse.
26. Zestaw dużych hamulców/Brembo
Co to robi: Pomaga to radykalnie poprawić osiągi i hamowanie. Hamulce nagrzewają się mniej i są znacznie bardziej responsywne. Jest to spora inwestycja, ale warta pieniędzy. Ludzie wiedzą, że jesteś legit, jeśli jeździsz z Brembo :bigthumb:
27. Tuleje zawieszenia Energy Suspension
Co to robi: Te tuleje pomagają usunąć niepożądane ugięcia w naszych wahaczach. Pomoże to w prowadzeniu i trakcji. Nasze standardowe tuleje mają w nich sporo luzu, więc zdecydowanie jest to świetny dodatek.
28. Port i polerowanie
Co to robi: Zasadniczo zwiększa to średnicę kolektora, głowicy itp. i wygładza je, aby zwiększyć przepływ powietrza i zmniejszyć opór powietrza. To radykalnie poprawi moc twojego silnika, ale nie jest to najłatwiejsze zadanie. Sugerowałbym, abyś zlecił to profesjonalnemu warsztatowi.
Powinno to być świetnym przewodnikiem dla początkujących, który należy przestrzegać do pewnego kroku. Niektóre z tych modyfikacji są trudniejsze niż inne, więc uważaj i zrób dużo badań przed podjęciem próby. Jeśli możesz ukończyć ten przewodnik i nadal chcesz więcej mocy, istnieje wiele innych dróg do wyboru. Doładowanie, doładowanie, zwiększona kompresja, mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu, nowe tłoki, nowy wałek rozrządu, lista jest długa. Wszystko zależy od tego, ile pieniędzy chcesz wydać, ile masz czasu i ile wiedzy możesz zdobyć. Mam nadzieję, że to pomoże każdemu i wszystkim, a nowi 4gerzy mogą tego użyć jako przewodnika, który pomoże im w ich konstrukcjach. Na dole dodam kilka przydatnych wątków, a także mój wątek, który zawiera listę wszystkich dostępnych części i lokalizacji dla GS. Dzięki wszystkim i każdemu, kto również pomaga w tym wątku! NIECH ZACZNIE SIĘ MODYFIKACJA!!! :woohoo::woohoo:
http://club4g.org/board/4g-eclipse-...4g-eclipse-gs-se-specific/27256-complete-eclipse-gs-2-4l-i4-upgrade-thread.html
http://club4g.org/board/eclipse-performance/4564-beginners-guide-modding.html
http://club4g.org/board/eclipse-per...eclipse-performance/22217-forum-fyi-upgrades-needed-fully-built-4g-eclipse.html
http://club4g.org/board/eclipse-per...e-performance/834-valuable-reading-novice-performance-enthusiasts-part-1-a.html
http://club4g.org/board/eclipse-performance/26190-index-very-best-performance-parts-threads.html
Jakie modyfikacje wykonać jako pierwsze:
Budowanie mocy w naszym silniku:
1. Jedną z pierwszych rzeczy, które możesz zrobić w naszych samochodach, dosłownie zajmuje to dziesięć minut i jest łatwo dostępne, jest obejście korpusu przepustnicy--> http://club4g.org/board/performance/9404-how-throttle-body-bypass-tutorial.html
Co to robi: Cóż, w naszych samochodach temperatura silnika jest dużym problemem. Jak większość ludzi wie, kluczem do mocy jest dostarczanie większej ilości powietrza do naszych silników. Im gorętsze powietrze dostaje się do silnika, tym mniej jest gęste, co w rzeczywistości oznacza, że dostajemy mniej powietrza. Zimne powietrze to gęstsze powietrze, co skutkuje dostaniem się większej ilości powietrza. Zimne powietrze>Gorące powietrze. Cóż, mamy dwa przewody chłodzące, które wchodzą do naszego TB, jeden wejście, jeden wyjście. To nagrzewa tb, aby pomóc naszym samochodom lepiej startować w naprawdę niskich temperaturach. Ale to również nagrzewa nasze powietrze, co jest złe. Odłączając je od tb i łącząc je bezpośrednio, schładzasz tb, co z kolei schładza nasze powietrze.
2. Po drugie, poszedłbym z dolotem zimnego powietrza---> http://club4g.org/board/performance/11394-another-how-cold-air-intake.html
Co to robi: Dolot zimnego powietrza robi dokładnie to, co sugeruje, pozwala na wchłanianie chłodniejszego i gęstszego powietrza do naszego silnika. Są one również o wysokim przepływie, czego nie ma nasz standardowy dolot. Instalacja jest prosta i jest świetną modyfikacją dla każdego pojazdu. Więcej mocy i lepiej dla naszego silnika i zbiornika paliwa (nie wspominając o lepszym dźwięku! :bigthumb: ). Zaznaczmy to, dolot zimnego powietrza > krótki dolot. CAI zapewnią lepszą wydajność niż krótki dolot. Pozwalają na wlot chłodniejszego powietrza.
3. Następnie chciałbyś przyjrzeć się większemu korpusowi przepustnicy. (GT TB)--> http://club4g.org/board/4g-eclipse-gs-se-specific/21527-swapped-throttle-body.html
Co to robi: TB w naszych samochodach ma średnicę 60 mm. Dobrą modyfikacją, aby dodać trochę mocy i lepszą reakcję przepustnicy, jest przejście na TB z wersji GT tego samochodu (który ma 65 mm) lub wysłanie naszego standardowego do proflow, aby go rozwiercić do 67 mm. Pozwala to na wlot większej ilości powietrza do naszego silnika, gdy naciskamy pedał gazu. Więcej powietrza jest kluczem i chociaż efekty tej modernizacji nie są zbyt duże, szukamy efektu kumulacyjnego.
4. Sugerowałbym, abyś, gdy masz zdjęty TB, od razu zainstalował dystans kolektora dolotowego i dystans TB
Co to robi: Dystans kolektora dolotowego umieszcza się między kolektorem dolotowym a głowicą, a dystans tb umieszcza się między TB a kolektorem dolotowym. To oddziela je od siebie i pomaga zapobiegać przenoszeniu ciepła z silnika do kolektora i z kolektora do korpusu przepustnicy. To radykalnie schładza powietrze wchodzące do naszego silnika i pomaga zwiększyć moc. Jeszcze raz, nie ogromne, ale kumulacyjne. Plus, skoro i tak będziesz miał zdjęty tb, możesz od razu je założyć.
***Teraz, pracując nad przepływem powietrza do i z silnika, istnieje dobra wskazówka, której należy przestrzegać. Pracując nad uzyskaniem lepszego przepływu powietrza do niego, zacznij od samego przodu (aka dolot zimnego powietrza) i idź w kierunku tyłu (korpus przepustnicy/dystanse). Pracując nad przepływem powietrza z silnika, zacznij od tyłu (wydech) i idź w kierunku przodu (kolektory). Dostarczanie dużej ilości powietrza do restrykcyjnego wydechu nic ci nie da!***
5. Zgodnie z tą wskazówką, następny powinien być ulepszony układ wydechowy.
Co to robi: Mamy bardzo restrykcyjny wydech, w ogóle nie bardzo dobry przepływ powietrza. Dodając nowy wydech (najlepiej cat back dla maksymalnej wydajności), możesz naprawdę zwiększyć swoją moc i uzyskać znacznie lepszy dźwięk. Więcej powietrza przepływającego przez rurę generuje więcej dźwięku i więcej mocy. Uważaj, jeśli idziesz na zamówienie, ponieważ niektóre stany mają przepisy dotyczące standardów EPA.
6. Kolektory wyścigowe byłyby następnym krokiem--> http://club4g.org/board/performance/15593-4g69-rre-header-install.html
Co to robi: To również pomaga zwiększyć przepływ spalin z naszego silnika do samej rury wydechowej. Nasze standardowe kolektory mają dwa katalizatory, a dodając nowe kolektory, całkowicie je usuwasz. To stworzy znacznie lepszy dźwięk i znacznie lepszą wydajność.
RRE produkuje świetny zestaw kolektorów do naszego samochodu, które są plug and play (PnP).
7. Owiń termicznie kolektory i wydech.
Co to robi: Skoro zamierzasz założyć wydech i kolektory, sugerowałbym, abyś od razu je owinął termicznie. Owijka termiczna pomaga zapobiegać przenoszeniu ciepła do i z kolektorów/wydechu, co z kolei jest korzystne w naszym problemie z gorącym silnikiem.
*Teraz mamy w naszych samochodach kilka całkiem dobrych modyfikacji. Prawdopodobnie odczuwasz dość dużą różnicę w osiągach samochodu. Cóż, następnym krokiem byłoby zmaksymalizowanie naszych osiągów dzięki świetnemu tuningowi.*
8a. AEM FIC (Fuel Ignition Controller).-> http://club4g.org/board/electronics/12006-how-f-i-c-basics.html
Co to robi: To urządzenie pozwoli ci dostroić stosunek paliwa do powietrza w twoim samochodzie, aby uzyskać maksymalną wydajność. Możesz również wyprzedzać lub opóźniać zapłon za pomocą tego urządzenia. Możesz znaleźć wiele przydatnych informacji na tej stronie, a także mapy (MAPY), które możesz pobrać i zastosować w swoim samochodzie. Oczywiście, aby uzyskać maksymalną wydajność, ponieważ każdy samochód jest inny, nadal będziesz musiał go trochę dostroić. Ludzie widzieli +30-35 KM w naszym standardowym silniku konsekwentnie z FIC.
*lub*
8b. ECU Reflash by Hackish-> http://club4g.org/board/tuning-electronics/28859-reflash-options.html
Co to robi: Hackish, członek tutaj, oferuje tę usługę społeczności. Hackish ponownie flashuje nasze ecu, wyłączając ogranicznik obrotów, regulator, przepisując parametry dla czujników i dostrajając nasze afr, rozrząd i szereg różnych innych rzeczy. Oprogramowanie jest pobierane bezpośrednio na komputer użytkownika i za pomocą kabla tactrix 2.0 openport, reflash jest stosowany. Hackish pracuje nad wieloma funkcjami, w tym edytorem, dzięki czemu użytkownicy mogą sami stroić swoje samochody i wymieniać mapy. Jest to preferowana trasa nad FIC.
*Teraz, gdy mamy większość śrub silnika i dobry tuning, musimy przenieść moc, którą wytwarzamy, na ziemię, przy najmniejszej możliwej utracie KM*
9. Koło pasowe RRE Underdrive---> http://club4g.org/board/performance/659-how-rre-under-drive-pulley-install-gs.html & http://club4g.org/board/4g-eclipse-gs-se-specific/23961-how-rre-underdrive-pulley-visual-how.html
Co to robi: Jest to koło pasowe, które po prostu zastępuje nasze standardowe koło pasowe wału korbowego. Jest mniejsze niż standardowe i wykonane z aluminium, które również waży mniej (0,58 funta w porównaniu do standardowego, które waży 3,9 funta). Powoduje to wolniejsze poruszanie się silnika, powodując mniejsze obciążenie silnika. To nie tylko pomaga uzyskać więcej mocy na kołach ze względu na mniejszą masę, która ma być przesuwana, ale także nieznacznie zwiększa moc podstawową, moc na kołach i moment obrotowy i jest mniejszą wagą do przenoszenia w naszych już ciężkich samochodach. To również pomoże naszemu silnikowi szybciej się obracać, pozwalając nam szybciej osiągnąć żądaną prędkość.
10. Przednie rozpórki i dolne drążki (przednie)
Co to robi: Zasadniczo usztywniają podwozie, zapobiegając zginaniu i niepożądanemu skręcaniu. Pozwala to na uzyskanie lepszej mocy na kołach i ogólnie lepszych osiągów zawieszenia. Pomoże to w trakcji i prowadzeniu razem.
11. Mocowania silnika i amortyzatory momentu obrotowego silnika - http://club4g.org/board/4g-eclipse-gs-se-specific/18244-motor-mounts.html zobacz post #29
Co to robi: Pomagają one usztywnić silnik, utrzymując go na miejscu, co skutkuje mniejszym ruchem podczas generowania mocy. Im bardziej porusza się silnik, tym więcej mocy jest tracone w tym procesie. Pomoże to zmaksymalizować ilość mocy, jaką uzyskujesz na kołach, a także skutkować płynniejszą zmianą biegów.
12. Sprężyny obniżające lub gwintowane zawieszenie byłyby dobrym dodatkiem.---> http://club4g.org/board/suspension/868-how-eibach-pro-kit-spring-install.html
Co to robi: Sprężyny obniżające robią to, co sugeruje ich nazwa, obniżają samochód, podobnie jak gwintowane zawieszenie. Gwintowane zawieszenie zwykle daje możliwość regulacji wysokości i środka ciężkości dla maksymalnej wydajności. Pomagają one nie tylko sprawić, że samochód wygląda milion razy lepiej, ale także poprawiają przyczepność i prowadzenie. Gwintowane zawieszenie (choć DUŻO droższe) jest najlepszym rozwiązaniem i jeśli możesz sobie na nie pozwolić, to byłaby moja sugestia.
*Następne kilka modyfikacji dotyczy tylko Eclipse z manualną skrzynią biegów*
13. Ulepszony zestaw sprzęgła jest koniecznością dla każdego manuala
Co to robi: Wymieniając sprzęgło, pozwala na lepsze i płynniejsze zazębianie podczas zmiany biegów, co skutkuje mniejszym tarciem i mniejszą utratą mocy z wału korbowego na koła. Również podczas modyfikacji do określonej mocy będziesz potrzebować lepszego sprzęgła, aby poradzić sobie z ciśnieniem.
14. Po zestawie sprzęgła przyjrzyj się lepszemu kołu zamachowemu
Co to robi: Aluminiowe koło zamachowe jest lżejsze i pozwala na mniejsze tarcie podczas zmiany biegów. Skutkuje to mniejszą bezwładnością i szybszym obrotem. Jest również lżejsze niż standardowe, więc to bardzo pomaga. Skutkuje to mniejszą utratą mocy z wału korbowego na koła.
15. Kolejnym świetnym dodatkiem do manuala jest krótki shifter---> http://club4g.org/board/performance/657-how-twm-short-shifter-install-gs-gt.html
Co to robi: Stosując krótszy shifter, zmniejsza się wysokość shiftera i skok nawet o 37%. Skutkuje to szybszą i bardziej precyzyjną zmianą biegów. Połącz to z tulejami podstawy shiftera z RRE, a otrzymasz świetną modyfikację.
*Koniec modyfikacji specyficznych dla manuala*
16. Coś innego, co pomaga zwiększyć whp, o czym większość ludzi nie wie, to lżejsze koła
Co to robi: Lżejszy zestaw kół skutkuje mniejszą masą, która musi być obracana podczas poruszania samochodem. Każde koło przenosi obciążenie do prawie 8 razy większe niż jego normalna waga!! Więc kiedy widzisz zestaw kół i myślisz (Aww, te są tylko o 5 funtów lżejsze, nie zrobiłyby takiej różnicy), pomyśl jeszcze raz. Jeszcze raz dzięki bezwładności i tarciu kinetycznemu!!
*Teraz, kolejnym dużym krokiem byłoby obniżenie wagi tego zwierzęcia. Dobrym przykładem byłoby to, że na każde 10 funtów, które zrzucisz, dałoby to ten sam efekt, co dodanie 1 KM do silnika (Uwaga** to nie oznacza, że za każdym razem, gdy zrzucisz dziesięć funtów, zyskujesz KM, to oznacza, że ma to ten sam efekt**) Są one dość oczywiste, więc nie będę wchodził w szczegóły*
17. Kaptur z włókna węglowego, zestaw nadwozia i klapa - Włókno węglowe jest znacznie lżejsze niż metal lub włókno szklane
18. Usuń osłonę kolektora
19. Usuń podnośnik, narzędzia i koło zapasowe
20. Usuń tylne i pasażerskie siedzenia
21. Usuń radio i głośniki
22. Wymień kierownicę i siedzenia na fotel sportowy/sw
**Kilka innych modyfikacji, które pomogą w każdym aspekcie**
23. Zbiornik oleju--> http://club4g.org/board/4g-eclipse-gs-se-specific/24447-how-gs-oil-catch-can.html
Co to robi: Jeśli jeździsz swoim samochodem przez kilka tysięcy mil i zdejmujesz korpus przepustnicy, zauważysz, że zgromadzi się na nim sporo oleju i szlamu na zaworze motylkowym. Pojemnik pomaga zapobiegać rozpryskiwaniu się oleju do naszego kolektora dolotowego, co pomaga utrzymać silnik w czystości i zmniejszyć tarcie i opór dla naszego przepływu powietrza.
24. Wysokociśnieniowy korek chłodnicy
Co to robi: Zwiększa to ciśnienie wewnątrz chłodnicy, zwiększając tym samym temperaturę wrzenia naszego płynu chłodzącego i zapewnia lepsze chłodzenie naszego silnika.
25. Tylne i przednie stabilizatory poprzeczne--> http://club4g.org/board/suspension/867-how-progress-24mm-sway-bar-install.html
Co to robi: Pomagają one usztywnić zawieszenie. Pomaga to zapobiegać przechylaniu się nadwozia i zwiększać przyczepność podczas pokonywania zakrętów. To niekoniecznie dodaje więcej mocy, ale nie zawsze chodzi o szybką jazdę po prostej. To świetny dodatek do każdego eclipse.
26. Zestaw dużych hamulców/Brembo
Co to robi: Pomaga to radykalnie poprawić osiągi i hamowanie. Hamulce nagrzewają się mniej i są znacznie bardziej responsywne. Jest to spora inwestycja, ale warta pieniędzy. Ludzie wiedzą, że jesteś legit, jeśli jeździsz z Brembo :bigthumb:
27. Tuleje zawieszenia Energy Suspension
Co to robi: Te tuleje pomagają usunąć niepożądane ugięcia w naszych wahaczach. Pomoże to w prowadzeniu i trakcji. Nasze standardowe tuleje mają w nich sporo luzu, więc zdecydowanie jest to świetny dodatek.
28. Port i polerowanie
Co to robi: Zasadniczo zwiększa to średnicę kolektora, głowicy itp. i wygładza je, aby zwiększyć przepływ powietrza i zmniejszyć opór powietrza. To radykalnie poprawi moc twojego silnika, ale nie jest to najłatwiejsze zadanie. Sugerowałbym, abyś zlecił to profesjonalnemu warsztatowi.
Powinno to być świetnym przewodnikiem dla początkujących, który należy przestrzegać do pewnego kroku. Niektóre z tych modyfikacji są trudniejsze niż inne, więc uważaj i zrób dużo badań przed podjęciem próby. Jeśli możesz ukończyć ten przewodnik i nadal chcesz więcej mocy, istnieje wiele innych dróg do wyboru. Doładowanie, doładowanie, zwiększona kompresja, mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu, nowe tłoki, nowy wałek rozrządu, lista jest długa. Wszystko zależy od tego, ile pieniędzy chcesz wydać, ile masz czasu i ile wiedzy możesz zdobyć. Mam nadzieję, że to pomoże każdemu i wszystkim, a nowi 4gerzy mogą tego użyć jako przewodnika, który pomoże im w ich konstrukcjach. Na dole dodam kilka przydatnych wątków, a także mój wątek, który zawiera listę wszystkich dostępnych części i lokalizacji dla GS. Dzięki wszystkim i każdemu, kto również pomaga w tym wątku! NIECH ZACZNIE SIĘ MODYFIKACJA!!! :woohoo::woohoo:
http://club4g.org/board/4g-eclipse-...4g-eclipse-gs-se-specific/27256-complete-eclipse-gs-2-4l-i4-upgrade-thread.html
http://club4g.org/board/eclipse-performance/4564-beginners-guide-modding.html
http://club4g.org/board/eclipse-per...eclipse-performance/22217-forum-fyi-upgrades-needed-fully-built-4g-eclipse.html
http://club4g.org/board/eclipse-per...e-performance/834-valuable-reading-novice-performance-enthusiasts-part-1-a.html
http://club4g.org/board/eclipse-performance/26190-index-very-best-performance-parts-threads.html